måndag 24 februari 2014

Är väldigt trött på Odd Molly men...

Visst, våren verkar vara på g och ljuset kommer sakta åter. Men sen? Resten? Idag frusen, låg och trött på att mönstren sitter som cement.

Var på vc (vårdcentral kallar vissa det), tog ett blodprov och skulle prata med en sköterska. Det tog cirka hundra år innan jag var klar och kunde lämna. Tog en promenad i byn med Herman, gjorde något jag aldrig gjort förut. Gick in i en butik som säljer Odd Molly och såg en tröja. En helt otippad som jag blev lite förtjust i. Fin blå färg, som passar till svart vilket är en nödvändighet eftersom jag alltid har svart. Så fanns den i nästan svart också, och ytterligare en blå fast ljusare.

Så nu är det dags för omröstning; hjälp mig. Vilken är finast? Kanske blir det ett köp, eller inte...






10 kommentarer:

  1. Den ljusblå längst ner. tror den skulle vara väldigt fin på dig :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, och jag tycker den i mitten! Ser väldigt skön ut!

    SvaraRadera
  3. Översta alternativet! Nederst är för mjäkigt för dig. Bryt det svarta (säger jag som har koftan/jackan det svartvita mönstret....)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker också översta. MEN. Om du är en sådan där tjej som snabbt får fin färg så kan den understa vara hur snygg som helst.

    SvaraRadera
  5. Lägger min röst på den översta. :)

    SvaraRadera
  6. Den överst. Klar färg som passar till svart och så var det den som du la märke till från början...

    SvaraRadera
  7. Gillar översta!! Så intensiv och vacker blå, apsnyggt till svart.

    SvaraRadera
  8. Fanns den inte i rosa? ;-)

    Jag är hopplös på att välja färg. Det är en ganska vanlig anledning till att det slutar med att jag inte köper något som jag egentligen vill ha; att jag inte kan välja färg. :-)

    SvaraRadera
  9. Lyssnar såklart, och valde den översta. Någon sa tröstande att jag säkert kommer att lägga ut den på Tradera snart...

    SvaraRadera