tisdag 11 februari 2014

Coping, kan se ut som så

Den här dagen kan vara den värsta hittills i februari. Har tränat för hårt, är matt och uttråkad. Det pirrar i fingrarna och jag måste klara det, rida ut vågen av vidriga symtom. Fattar inte detta, att fasa ut en medicin från början var svårt, nu på 30% av dosen och på väg mot 25% tänkte jag mig lite nerförsbacke. Men jag trodde fel, det är värre än någonsin.

Lägger om mitt fokus, skakar på huvudet och ser vad som faller ut av idéer. Och voilà, det som händer är att jag ringer mitt favoritparfymeri och undrar om de har kvar Chanellacket jag vill ha. Det som finfina Libby tipsade om. Det fanns ett ex kvar och helt plötsligt sladdar jag genom regn, snö och lera mot Lund.


9 kommentarer:

  1. Tänk vad lite ytlig flärd kan göra! Så bra gjort av dig! Mer flärd åt folket :)

    Och kram i din kamp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hittar ju alltid någon liten metod.

      Radera
  2. Kram till dig och precis på ovan så hoppas jag att flärden skänker dig lite glädje.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yta är inte att förakta, så blir det lite snyggare...kram!

      Radera
  3. Heja! Hoppas att det ska funka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Två lack senare känns det iaf lite färggladare!

      Radera
  4. Du är duktig som tar dig igenom det här! Så skönt att du klarade att växla om. Lite shopping piggar alltid upp : )

    SvaraRadera
  5. Ja man känner ju sig själv, eller hur;)

    SvaraRadera