onsdag 12 februari 2014

Dagens bra


Jag har ju en strategi i mitt liv, att söka de goda upplevelserna och ladda mig med energi av sådant jag gillar. Låter lättare än vad det kan vara, men idag kände jag starkt att jag gick rätt väg. Sprang lite lugnt, stretchade länge och hoppade in på spaet. Inte en människa var där, jag fick klyva vattenytan helt själv. Bastun var så där underbart het, och i relaxavdelningen satt jag och tänkte lite samtidigt som jag åt mina nötter och min frukt. Och ja, en av de bästa grejerna på detta ställe är just snacksen. Mina favoriter ju...nötterna. 

När jag gick mot bilen var himlen så blå som på sommaren. Dessa goda tecken jag behöver som mest.

6 kommentarer:

  1. Blå himmel Känns som länge sedan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. I Skåne kör vi varannan dag. Måndags, idag och så bestämmer vi fredag.

      Radera
  2. Låter som en underbar dag! Och blå himmel! Yeeees!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, bästa på länge. Fnissar lite åt mig själv, berg och dalbana är väl bara förnamnet.

      Radera