onsdag 23 mars 2016

Ingen hysteri direkt

Trött idag, har åkt runt på tusen ärenden och nu landat i fåtöljen. När orken tryter finns inte mycket reservkapacitet, men jag har iallafall sparat lite lite för att åka och hämta ett barn på stationen. I morgon kommer nästa, och sista ungen dyker upp på fredag. Det ska bli en fin påsk, lägger ribban mycket lågt. Finns inga krav jag inte registrerar, men jag måste låta dem rinna av mig. Skriver en inköpslista och tar med mig lite trevligt sällskap till Ica. Då kommer det att gå fint.

Och apropå krav, yngsta ungen, kocken säger att det viktigaste på påsken är Anton Bergs mandelägg. Bra nivå där, jag köper det rakt av...

4 kommentarer:

  1. Önskar er en fin påsk - kocken har lagt ribban på lagom nivå :)

    SvaraRadera
  2. Skönt med egen kock!
    Jag önskar av hela mitt hjärta att ni får en lugn, långsam och skön påsk. Och mycket närhet.

    <3

    SvaraRadera
  3. Ha en härlig påsk nu då ❤️

    SvaraRadera
  4. Jag önskar er en fin och kravfri Glad Påsk!

    SvaraRadera