torsdag 3 mars 2016

Tvära kast

Är det så det ska vara? Varannan dag upp och varannan dag ner? Orkar liksom inte att hålla energin uppe. Igår iallafall, en helt underbar regnig dag i Göteborg. Med finaste sällskapet, prat och samtal, lunch, fika och on top ett par glittriga sneakers med orange stjärna på. Vi köpte likadana min vän och jag, bestämde oss för att varje gång livet känns för övermäktigt tar vi på dem. Följaktligen har jag gått i mina idag…livet suger…mannen har hemska smärtor och jag klarar inte av att handskas med just det. Ingenting är värre än maktlösheten i detta, kan endast mätas med ångesten över att jag inte ens orkat gå mina promenader idag.

Och middagen då? Skulle bli mexikanskt, blev istället te och macka. Så jävla uselt även där.

3 kommentarer:

  1. Er bare så uutholdelig å se nære og kjære ha det vondt, mange klemmer og gode tanker herfra også <3

    SvaraRadera