fredag 13 januari 2017

Tackåhej

Det finns skäl, handlar lite om att jag inte vill göda dåliga mönster varken hos mig själv eller andra. Orden kommer antagligen att komma i en eller annan form, men just nu inte här.

Jag jobbar i med- och motgång, ingenting är svart eller vitt. Antingen eller. Varje dag finns planer för, ibland marscherar de spikrakt framåt, andra dagar åt skogen. Man vet aldrig. Det enda jag vet är att kampen aldrig kommer upphöra. Ta hand om er därute, jag gör mitt jobb så bra jag kan!

4 kommentarer:

  1. Tack o hej :( Du vet var jag finns om du vill nå mig. Bloggar ju inte heller längre. Kom ihåg att jag tror på dig, du klarar det! Ta ett steg i taget! Stora kramen till dig!

    SvaraRadera
  2. Tack och välkommen tillbaka!

    Tänker på dig ofta. Ta hand om dig och hoppas att din fajt leder fram till en fin vår och sommar.

    SvaraRadera
  3. Tack själv, du fina Anna. Du kommer att klara det här, I know it. Vi ses, både irl och i cyberspace <3

    SvaraRadera
  4. Tack tack! Joppas vi ses, kanke på kallis som även jag går till. Ta hand om dig ❤️❤️❤️

    SvaraRadera